BUTLLETÍ

El Butlletí és un mitjà de comunicació de l’Associació UBUNTU per informar de les activitats que realitzem en els diferents projectes mensualment.

Esperem que el gaudeixis i que a través d’ell puguis sentir que formes part de la família Ubuntu.

En aquesta pàgina trobaràs tots els butlletins disponibles publicats fins a la data. L’única cosa que has de fer, és seleccionar el mes que t’interessa i donar-li «clic» a la imatge. Esperem que sigui interessant per a tu la informació exposada, però si tens algun dubte o qualsevol altra cosa relacionada amb el butlletí, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.

Si vols rebre-ho mensualment, envia’ns el teu correu electrònic a ubuntu@associacioubuntu.org