Help the children in need

Pràctiques i voluntariat

h
volem ser el nostre voluntari o practicant

Converteix-te en el nostre col.laborador

Creure en l’home, indica González Caffarena, és sobretot una convicció complexa sobre la bondat fonamental de l’ésser humà, la prevalença de la seva orientació a la solidaritat per sobre d’altres tendències. Una convicció així no sorgeix sense la complicitat de tres disposicions: amor a l’ésser humà, decisió d’actuar a favor seu i la valoració de cada ésser humà «sempre com a fi, mai com a mitjà».

Per a Juan Ramón Calo la racionalitat del voluntari i practicant pel que fa a la seva acció, descansa en la coherència de la seva pròpia vida. Una cosa és segura, no es pot romandre neutral davant la injustícia i els malestars del món. Tots presentem un interès d’origen humà: crear un sistema on la vida de l’espècie humana sigui extensa, amb menys dolor, més bonica i que s’afavoreixi el desenvolupament de l’esperit.

Alguna cosa a tenir en compte

Per què la nostra Associació??

D’acord amb això, és possible que us interessi dedicar el vostre valuós temps a aportar els vostres coneixements, habilitats i actituds en els projectes de la nostra Associació. Ubuntu t’assegura que dirigirà tot el seu esforç a establir un context idoni perquè desenvolupis positivament les teves activitats com a practicant o voluntària/o. D’altra banda, hi ha la possibilitat de formar-te amb experts en els àmbits que es manegen en els projectes i amb això augmentar els teus coneixements teòrics i pràctics.

Per començar el procés de vinculació, només has d’emplenar el formulari que podràs visualitzar quan donis “click” al botó groc que es troba a sota d’aquest paràgraf i posteriorment, ens posarem en contacte amb tu. Salutacions!!!