Col.labora amb un donatiu

Com pots col·laborar amb nosaltres?

Vine de voluntari/a: Si vols conèixer l’àmbit del lleure, si ja tens experiència però vols ampliar els teus coneixements, pots venir a fer de voluntari/a de monitor/a de lleure tots els dissabtes de 16h a 19h, amb infants i joves de 4 a 16 anys. O bé venir a fer reforç educatiu amb infants de 6 a 12 anys, de dilluns a divendres.

Fes-te soci: Omple la sol·licitud de soci, amb una quota mínima de 5 € podràs conèixer quins són els projectes que desenvolupa l’Associació Ubuntu, conèixer-nos de més a prop i participar de l’Assemblea General de socis.

Fes-nos alguna donació: l’Associació Ubuntu recull joguines, roba, menjar, productes de la llar i donacions econòmiques per proporcionar a les famílies que ho necessitin, posa’t en contacte amb nosaltres i o bé ens ho portes, o t’ho passem a buscar. O bé, si tens contactes per aconseguir entrades d’activitats infantils, material escolar, etc.

A) Fer transferencia a:

Número de compte: ES37 2100 3307 4921 0089 2027

B) També tenim Bizum:

• Paso 1: Clicar «Fer Bizum».
  • Paso 2: Clicar «Fer donatiu».
  • Paso 3: Escriure el número «02962» (són els 5 dígits de l’ONG. «ONG» el posa per default l’aplicació de la Caixa, perquè nosaltres som una associació).
  • Paso 4: Posar el import de la donació.
  • Paso 5: Confirmar les dades: «ONG beneficiada», tiene que aparecer «ASSOCIACIÓ UBUNTU.

Important: Recordeu que som Entitat d’Utilitat Pública i si ens feu arribar les vostres dades (DNI, TF., e-mail, …) a ubuntu@associacioubuntu.org, podeu presentar la donació a la declaració d’ Hisenda.

C) Formulari per a domiciliar aportacions:

Import
    Periodicitat