Ens ajudes?

Com pots col·laborar amb nosaltres?

Vine de voluntari/a: Si vols conèixer l’àmbit del lleure, si ja tens experiència però vols ampliar els teus coneixements, pots venir a fer de voluntari/a de monitor/a de lleure tots els dissabtes de 16h a 19h, amb infants i joves de 4 a 16 anys. O bé venir a fer reforç educatiu amb infants de 6 a 12 anys, de diluns a divendres.

Fes-te soci: Omple la sol·licitud de soci, amb una quota mínima de 5 € podràs conèixer quins són els projectes que desenvolupa l’Associació Ubuntu, conèixer-nos de més a prop i participar de l’Assemblea General de socis.

Fes-nos alguna donació: l’Associació Ubuntu recull joguines, roba, menjar, productes de la llar i donacions econòmiques per proporcionar a les famílies que ho necessitin, posa’t en contacte amb nosaltres i o bé ens ho portes, o t’ho passem a buscar. O bé, si tens contactes per aconseguir entrades d’activitats infantils, material escolar, etc.

Formulari per a domiciliar aportacions:

Import
    Periodicitat
    Compte bancari
    Nom i cognoms
    DNI, CIF o NIE
    Població
    Codi postal
    Correo electrònic

Sinó pots pagar la quota, pots col·laborar amb nosaltres fent-nos alguna donació, l’Associació Ubuntu recull joguines, roba, menjar i productes de la llar per proporcionar a les famílies que ho necessitin, posa’t en contacte amb nosaltres, o bé ens ho portes, o t’ho passem a buscar. També pots col·laborar aconseguint entrades d’activitats infantils, material escolar, etc.