Com cada any  l’associació Ubuntu posa parada a la marquesina de Via Júlia per oferir, a aquell qui vulgui, les roses fetes “handmade” pels nens i nenes dels diferents projectes, així com altres produccions. Aquest any hi podíeu trobar testos pintats pels nens i nenes i amb plantetes, també transplantades per ells/es; punts de llibres, roses de pegadolces, fermalls de feltre… I també llibres, gràcies a la gent de Llibres Solidaris, vam poder recaptar fons amb la venta de llibres de segona ma a un preu immillorable.

Per la parada van passar moltes de les persones que col·laboren en l’associació, un dia perfecte per compartir espais, somriures, anècdotes…i unir-nos encara més, i en un dels millors dies de l’any, Sant Jordi, una diada emblemàtica, on els carrers es vesteixen de flors i lletres, i la gent de somriures i complicitat.

Va ser tot un goig…20170423_095911

20170423_095937_JLG9663_JLG9686