COL·LABORA

Com pots col·laborar amb nosaltres?

• Vine de voluntari/a: Si vols conèixer l’àmbit del lleure, si ja tens experiència però vols ampliar els teus coneixements, pots venir a fer de voluntari/a de monitor/a de lleure tots els dissabtes de 16h a 19h, amb infants i joves de 4 a 16 anys. O bé venir a fer reforç educatiu amb infants de 6 a 12 anys, de diluns a divendres.
  • Fes-nos alguna donació: l’Associació Ubuntu recull joguines, roba, menjar, productes de la llar i donacions econòmiques per proporcionar a les famílies que ho necessitin, posa’t en contacte amb nosaltres i o bé ens ho portes, o t’ho passem a buscar. O bé, si tens contactes per aconseguir entrades d’activitats infantils, material escolar, etc.

Per fer donacions econòmiques, en nostre número de compte és: ES37 2100.3307.49.2100892027

ARA JA SOM ENTITAT DECLARADA D’UTILITAT PÚBLICA!

• Fes-te soci: Omple la sol·licitud de soci, amb una quota mínima de 5 € podràs conèixer quins són els projectes que desenvolupa l’Associació Ubuntu, conèixer-nos de més a prop i participar de l’Assemblea General de socis.

Sinó pots pagar la quota, pots col·laborar amb nosaltres fent-nos alguna donació, l’Associació Ubuntu recull joguines, roba, menjar i productes de la llar per proporcionar a les famílies que ho necessitin, posa’t en contacte amb nosaltres, o bé ens ho portes, o t’ho passem a buscar. També pots col·laborar aconseguint entrades d’activitats infantils, material escolar, etc.

Per fer-te soci has de fer l’ingrés a: ES37 2100.3307.49.2100892027